وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

۳شکر ماده ای کریستالی است که از دو روش کاشت نیشکر و چغندر قند حاصل می شود. بزرگترین کارخانه نیشکر ایران و خاورمیانه، شرکت کشت و صنعت کارون می باشد. این شرکت بزرگ بیش از ۵۰ هزار هکتار وسعت دارد و در ۱۴ کیلومتری شهر شوشتر قرار دارد. شرکت کشت و صنعت کارون توان تولید ۲۰۰۰۰۰ تن شکر را دارد که معادل یک چهارم نیاز کشور است.

شکر همیشه دستخوش تغییرات قیمتی بوده است. به گفته برخی کارشناسان، قیمت شکر تحت تأثیر احتکار برخی دلالان و گرفتن اجازه واردات به همین بهانه می باشد.
شکر از یکی از مواد پایه برای تولید شیرینی و قنادی است. از مضرات مصرف شکر بسیار گفته شده است اما باید یادآور شد که، هر چیزی که در استفاده از زیاده روی کنیم، می تواند زیان آور باشد. شکر قهوه ای از ترکیب و مخلوط شکر سفید و مقدار معینی ملاس حاصل می شود. ملاس یکی از محصولات جانبی تولید شکر است که در فرآیند تولید شکر بدست می آید.
مزایای شکر قهوه ای:
موثر در بهبود گردش خون
افزایش تعداد سلول های خونی
کمک به هضم غذا
مناسب برای مواقع سرماخوردگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی