وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

طبق نتایج یک مطالعه جدید، اگرچه مصرف داروهای مُسکن نظیر ایبوپروفن و استامینوفن موجب تسکین درد می شود، اما می تواند بر افکار و هیجانات فرد هم تاثیر گذارند.
به گزارش مهر، محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافتند این مُسکن ها بر نحوه پردازش اطلاعات، تجربه احساس آزار و اذیت و واکنش به تصاویر تحریک کننده هیجانی فرد تاثیر می گذارند.
کیل ر اتنر، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «از بسیاری از جهات این یافته ها هشداردهنده هستند. این داروها تاثیرات روانشناختی بسیار گسترده ای دارند.»
طبق نتایج این مطالعه، این داروها بر حساسیت افراد در تجارب دردناک احساسی، توانایی همدردی با دیگران، واکنش به موارد احساسی، و توانایی پردازش اطلاعات تاثیر می گذارند.
درحالیکه دارو می تواند به افراد در مقابله با درد کمک کند، اما تحقیقات بیشتری برای بررسی کارآمدی و تعیین تاثیرات منفی آن بر افراد نیاز است.
منبع: مهر

نظرات (۱)

ایبوپروفن مثل اینکه باعث پوکی استخوان هم میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی