وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

برنامه غذایی خود را با گروه خونی خود تنظیم کنید

عالی نیوز به نقل از گزارش عرش نیوز: متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: افراد از جهت های مختلف با هم تفاوت دارند این تفاوت در گروه خونی آنها نیز وجود دارد مثلا در فردی که گروه خونی A دارد نمی‌تواند به فردی که گروه خونی B دارد خون دهد، این موضوع در مورد مواد غذایی نیز صادق است یعنی برخی از مواد غذایی که بدن بعضی افراد به خوبی می پذیرد برخی دیگر از افراد سازگار نیست.

وی ادامه داد: افراد گروه خونی O بیشتر گوشت خوار بوده‌اند و معده افرادی که گروه خونی O دارند اسید و تمام آنزیم‌های لازم برای هضم پروتئین های حیوانی را به اندازه کافی تولید می‌کنند.

دژاگاه بیان کرد: افراد دارای گروه خونی A با غذاهای گیاهی سازگاری دارد دستگاه گوارش گروه خونی A به دلیل مصرف بیشتر گیاهان ضعیف‌تر است و در هضم پروتئین‌های حیوانی دچار مشکل می‌شود و این گروه در ابتلا به سرطان معده و روده بزرگ از سایر گروه‌های خونی مستعدتر است.

وی اظهار کرد: افراد گروه خونی B سازگار با هر نوع آب و هوا بسیار بالاست و از سیستم ایمنی و عصبی و فیزیکی خوبی برخوردارند و گروه خونی A با جهان مدرن بسیار سازگار است دستگاه گوارش آنها به نسبت و به راحتی نمی‌تواند پروتئین‌های حیوانی را هضم کنند زیرا مقدار اسید معده آنها کاهش یافته با این حال میزان مصرف گوشت قرمز و مواد غذایی مدرن بالایی دارند.

نظرات (۱)

شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی