وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

جدیدترین مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد مصرف غذاهای تند موجب افزایش طول عمر می‌شود.
عالی نیوز به نقل از جوان؛ تحققیقات گسترده‌ای روی تاثیر مثبت مصرف فلفل بر افزایش طول عمر انجام شده است که همگی ارتباط مستقیم مصرف غذاهای تند و افزایش طول عمر را ثابت می‌کند.
دانشمندان در مدت 7 سال تحقیقات گسترده‌ای روی 500 هزار نفر در چین انجام دادند و نتیجه نشان داد افرادیکه دست‌کم یک یا دو بار در هفته از غذاهای تند استفاده می‌کنند، 10 درصد کمتر از افرادیکه مواد غذایی تند در برنامه هفتگی‌شان نیست در معرض خطر مرگ قرار دارند. کسانیکه 3 تا 7 بار در هفته غذاهای تند را در برنامه روزانه خود قرار می‌دهند نیز 14 درصد کمتر از دیگران با خطر مرگ مواجه می‌شوند.
محققان آکادمی علوم پزشکی چین اعلام کردند تحقیقات اخیر به دانشمندان این اطمینان را داده است که تغییر عادات رژیم غذایی و گنجاندن مواد خوراکی تند در آن، تاثیر مستقیمی بر دفعات ابتلا به بیماری و افزایش طول عمر انسانها دارد. تعدادی از محققان دانشگاه کمبریج نیز نتایج مطالعات اخیر را تایید کرده‌اند و درباره آن توضیح دادند: فلفل می‌تواند تاثیر چشمگیری در طول عمر انسانها داشته باشد زیرا دارای حجم قابل توجهی آنتی اکسیدان، ترکیبات ضد التهابی و ضد سرطانی است. علاوه‌بر این دانشمندان خاصیت ضد میکروبی و ضد چاقی فلفل را نیز تایید کرده‌اند. البته مطالعات صورت گرفته بر روی افرادی انجام شد که از مشروبات الکلی و دخانیات استفاده نمی‌کنند. نمی‌توان انتظار داشت آسیب‌هایی را به بدن وارد کرد و فلفل بتواند با آنها مبارزه کند.
باتوجه به اهمیت نقش فلفل در سلامت بدن و افزایش طول عمر انسانها، دانشمندان قصد دارند به مطالعات گسترده در این باره ادامه دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی