وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی


درمان سرماخوردگی با جوراب درمان عجیب سرماخوردگی که نمی دانید

امام موسی کاظم علیه السلام : هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.

 

 

عالی نیوز به نقل از گزارش جام نیوز: شاید درمان سرماخوردگی و آنفلوآنزا با جوراب از نظر شما خیلی عجیب باشد اما این روش درمانی واقعا جواب می‌دهد. جیمی والاس مدیر کلینیک پزشکی بایستر سنتر در این باره می‌گوید این نوع درمان موجب فعال شدن سیستم دفاعی بدن می‌شود. این روش درمان کمپرس حرارتی نام دارد و موجب می‌شود تا بدن شما خود را در برابر سرمای جوراب‌های سرد و مرطوب گرم کند.

 

وقتی بدن شما با جوراب‌های سرد تماس پیدا می‌کند سرعت جریان خون در بدن شما زیاد شده و سیستم ایمنی بدنتان تحریک می‌شود. زمانی که سیستم ایمنی بدنتان فعال شود می‌توانید با هر گونه بیماری مبارزه کنید. این روش درمانی سرعت گردش خون شما را به طور خودکار افزایش داده و از شدت گرفتگی در دستگاه تنفسی فوقانی، سر و گلوی شما می‌کاهد. علاوه بر اینها، این روش موجب تسکین بیماری می‌شود.


طبق گفته بیماران در طول درمان با این روش کیفیت خواب نیز بهبود می‌یابد. کمپرس حرارتی شدت درد را کاهش داده و عفونت‌های خطرناک را سریعا درمان می‌کند. بنابراین بلافاصله پس از مشاهده علائم ضعیف سرماخوردگی این کار را شروع کنیدو تا چند روز متوالی آن را انجام دهید. روش کار به این صورت است که:


۱- جوراب‌های نازک را در سطل آب یخ فرو برده وقتی جوراب‌ها کاملا خیس شدند آنها را بیرون آورده و آب آنها را بگیرید.


۲- پاهای خود را به مدت ۱۰دقیقه در یک سطل و یا وان آب گرم قرار دهید تا خوب گرم شوند.


۳- سپس پاهایتان را از آب بیرون آورده و سریعا آنها را خشک کنید. ابتدا جوراب‌های خیس نخی را پوشیده و بلافاصله جوراب‌های ضخیم پشمی ر روی آنها بپوشید.


۴- به رختخواب بروید، سعی کنید تمام مدت پاهایتان پوشیده باشد زیرا در غیر این صورت درمان موثر واقع نمی‌شود. برای کسب نتیجه بهتر می‌توانید پاهایتان را با روغن روزماری ماساژ دهید. روغن روزماری به گردشن خون کمک می‌کند.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی