وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

علی رغم خواص بی نظیر عسل اما قند زیاد موجود در آن باعث ایجاد مشکلاتی برای برخی از افراد می شود.

مصرف عسل برای این افراد سم است!

به گزارش سلام نو به نقل از بهداشت نیوز، عسل طبیعی ماده غذایی بسیار خوبی است؛ به خاطر اینکه حدود ۴۰ درصد فروکتوز دارد و می‌تواند مثمر ثمر باشد اما مصرف زیاد آن باعث چاقی می‌شود؛ بنابراین عسل خیلی ماده غذایی آزادی نیست؛ چراکه قند زیادی دارد و بسیار غلیظ است.

هر یک قاشق عسل در مقایسه با یک قاشق شکر قند زیادتری دارد و چاق‌کننده است اما در مقدار اندکی آن اشکالی ندارد و باید از جایی تهیه کرد که به کیفیت بهداشتی آن اطمینان داریم.

به طور کلی کودکان زیر یک سال نباید عسل بخورند؛ همچنین در بیماران دیابتی‌ به علت اینکه بخش عمده عسل گلوکز است و قند خون را بالا می‌برد، باید این افراد به صورت محدود استفاده کنند.

مشکلی در استفاده از عسل توسط افراد دارای مشکلات معده وجود ندارد اما باید توجه کنیم هرگز نمی‌توانیم به مقدار زیاد عسل مصرف کنیم.

کد خبر: 55200936

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی